2011. április 7., csütörtök

A nő / The woman

A scrapbook.hu legutóbbi pontgyűjtő kihívásának témája a nő volt. Kivételesen készítettem egy oldalt, de az igazi hír csak ezután jön. Mivel az oldalhoz Osli készletét használtam fel, amit az IvyScraps oldalán zajló designer versenyre készített, gondoltam, feltöltöm az ottani galériába is, hogy együtt legyen a többi oldallal, amit ebből a készletből alkottak. És erre mit látok? Bekerült a hét oldala szavazásba! Sőt, most hétfőn megtudtam, hogy meg is nyertem a szavazást, tehát az IvyScraps galériájában állítólag ez lett a legjobb oldal a héten. Én persze nem így látom, de azért nagyon örülök a dolognak. Nem is értem, hogy miért csak most teszem ezt ide föl. De muszáj veletek megosztanom. Még soha nem emelték ki sehol egyik oldalamat sem (elég átlagos oldalakat készítek, igen), ezért ez nekem egy nagy megerősítés, hogy talán mégis tudok szép dolgokat összehozni. Talán most kezdek ráérezni a dologra, nem?

The theme of the scrapbook.hu forum's last challenge where you could get points was the woman. I made a layout but the big news is only coming after this. Since I used Osli's kit she made for IvyScraps' designer contest, I thought I would upload the LO in their gallery as well so that it is together with the other pages created from this kit by others. And what do I see? It was amongst the LOTW contestants! What's more on Monday it turned out I won the voting, meaning thet people thought that this was the best page in the IvySCraps gallery that week. Wel of course I don't think so but still am very happy about it. I don't even understand why I haven't written about it straught away. But I just have to share it with you! My layouts have never been featured anywhere (yes, my pages are quite average), so this is a huge reassurance for me that I may be able to create nice things. Maybe I'm starting to get the hang of it, don't you think?

És íme az oldalam: / And here is the LO:





Felhasznált anyagok:

Wordart: Budaházi Brigitta - Kész címfeliratok 2.
Minden egyéb / Everything else: OsDesign - Families Forever

Köszi, hogy itt voltál!

1 megjegyzés:

Gólya írta...

gratula a kiemeléshez és a győzelemhez, jó kis oldal ez!!!