2010. július 1., csütörtök

Progressive Scrap

Ma befejeztem a legújabb oldalamat. Egy hónapja kezdtem, ugyanis ez a Gingerscraps fórumán meghirdetett úgynevezett Progressive scrap játékra készült. Ez tulajdonképpen a speed scrap ellentéte, ahol ugyebár adott utasítások alapján, 1-2 óra alatt kell elkészíteni az oldalt. Ennél a játéknál viszont hetente egyszer kapunk egy utasítást, és amikor kész vagyunk, fel kell tenni a fórumra az adott lépés eredményét, és ezt később már nem módosíthatjuk. Elég nehéz úgy elkészíteni persze az egyes lépéseket, hogy nem tudod, mit kell még tenni, mi is lesz a többi lépés. De izgalmas, és szerintem nem is sikerült olyan rosszul, ahhoz képest, hogy akkor sem tudok egy épkézláb oldalt összehozni, ha az egészet előre átlátom.

Today I have finished my newest layout. I started a month ago, since it was made for a so called Progressive scrap challenge on the forum of Gingerscraps. It is actually the opposite of a speed scrap where we have to finish a layout in just 1-2 hours based on given instructions. In this challenge we get one instruction a week and when we are done with that step, we have to post it on the forum and are not allowed to modify it later on. Of course it is very difficult to make a step not knowing what steps are to come. But it is exciting, and I do think that I've done well knowing that I am quite unable to create a normal looking page even if I see through the whole thing beforehand.

Na mindegy, íme az oldalam, kíváncsi vagyok a véleményetekre.

Anyways, here is my LO, I'm looking forward to reading your opinion.

Felhasználtam:
Papírok: Summer Fun Paper Pack - Pretty in Green
Wordart: Summer lovin' - Kathy Winters Designs
Citromszelet 1: Songes d'ailleurs collab - Misstyscrap
Citromszelet 2: Real Flowers 2 - Grannyart
Nap: Memories - Noshay designs
Pálmafa, limonádés pohár: Sunfruits blogroll - Baba
Csiga: Ribbon snail - Lynette Keith

2 megjegyzés:

altalena írta...

Maja! Szerintem szuper lett, szeretem a vidám nyári hangulatát!:)

Eszter(beszteri) írta...

Tényleg olyan jó kis vidám oldal lett! ÉS nagyon érdekes lehetett ez a játék... :)